loading...
خاطرات من و خاطرات کامپیوتری ِمن !
زهرا سلطانیان بازدید : 3 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

من اومدم........خوش اومدم!!!!!

خوبید!؟خوشید!؟چه خبرا!؟دماغاتون چاقه!یا عمل کردین!!!!!!!هه هه

من

خوبم

تا حدودی خوشم

خبر:فضولی ممنوع...یه دقیقه دندون رو جیگر بذارید میگم!

دماغمم خوبه عمل نمیخواد........اعتماد به نفس رو حال کن!!!

خاطره دارم آی خاطره دارم!!!!!!!

راستش دیروز میخواستم آپ کنم ولی خیلی درس داشتم وداشتم لباسمو اماده میکردم به استادم نشون بدم

یه لباس نازی شده که نگووووووووووووو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 131